اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۱۰۱۲

پایان کار بانوان تیم ملی ایران با 11 مدال و شکسته شدن 4 رکورد ملی

پایان کار بانوان تیم ملی ایران با 11 مدال و شکسته شدن 4 رکورد ملی
در پایان سومین و آخرین روز از هشتمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن آسیا بانوان ملی پوش کشورمان با کسب 11 مدال و شکستن 4 رکورد ملی به کار خود پایان دادند.
۱۸:۰۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، سومین و آخرین روز از هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا لحظاتی پیش در حالی به پایان رسید که سپیده توکلی با کسب 4038 امتیاز و ایستادن بر فراز قله قهرمانی، سبد مدال های کشورمان را به مدال طلا مزین کرد و همچنین رکورد ملی این ماده را شکست. توکلی صبح امروز نیز در پرش ارتفاع (پنجگانه) موفق شد با گذشتن از مانع 1.83 متری رکورد ملی این ماده را جابجا کند.

تیم 4 در 400 کشورمان نیز (متشکل از الهام کاکلی، مریم محبی، زهرا مرادی و فائزه نسایی) صبح امروز ضمن جابجایی رکورد ملی این ماده گردن آویز نقره گرفتند.

روز گذشته (جمعه) نیز در جریان دومین روز از این مسابقات بانوان ملی پوش ایران با 8 مدال و یک جابجایی رکورد روز خود را به پایان رسانده بودند.

در دوی 60 متر با مانع الناز کمپانی با زمان 8:46 ثانیه نایب قهرمان شد و رکورد ملی این ماده را شکست( رکورد پیشین 8:62 ثانیه متعلق به خود او بود). سارا ندافی با رکورد 8:87 ثانیه به مدال برنز رسید.جایگاه نخست این ماده به دونده قزاقستانی رسید.

در پرش با نیزه برای نخستین بار کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا توانست مدال آور باشد. مهسا میرزا طبیبی با رکورد 3.50 سانتیمتر گردن آویز نقره گرفت و بر سکوی دوم ایستاد و سارا کریمی و نیلوفر فشخورانی به صورت مشترک با رکورد 2.40 متر سوم شدند. در این ماده پرنده ازبکستانی با 3.70 سانتیمتر قهرمان شد.

در پرتاب وزنه مریم نوروزی پس از پرتابگر ازبکستانی با رکورد 12.47 متر بر سکوی دوم ایستاد و ثنا دادرس با رکورد 11.46متر سوم شد. 

اما در دوی 60 متر دارنده رکورد ملی کشورمان، فرزانه فصیحی با زمان 7:44 ثانیه به مدال برنز رسید. در این ماده دوندگان چین و قزاقستان به ترتیب اول و دوم شدند.

در روز نخست نیز (پنجشنبه) سپیده توکلی در پرش ارتفاع موفق به کسب مدال نقره شد.

نکته جالب توجه این مسابقات عملکرد سپیده توکلی بود که توانست اولین و آخرین مدال آور تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا باشد و دو رکورد ملی را جابجا کند و دو رکورد ملی را بهبود ببخشد. 

انتهای پیام/ک

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین